sâmbătă, februarie 21, 2009

Viţa de Vie la Flex! :)

câteva poze din concert
De menţionat : Chiar şi spatele e frumos la băieţii ăştia! :))
Scuzaţi felul în care au ieşit pozele, nu am avut tăria să mă înghesui prin public să fac nişte poze DIN FAŢĂ, dar au ieşit ok câteva şi aşa :) Sper să vă placă! :) Concertul a fost mirific, public mai mult ca niciodată la Flex... totul a fost .......... de nedescris....
Pentru cei care au ratat concertul : Ruşinică mare şi păcat de ei că nu ştiu ce au pierdut! :)
văruţu' meu se vede în primu' rând :))
Domnul Gim :-)

eu cu domnul Cipri :)
mi-a plăcut mult o fază:)) când lumea îmi făcea semne din faţa scenei să-i pozez pe ei şi spatele lu' Despot... foarte tare! :D
eu cu Adina :*
Bogdan :D
şi la piesa Varză... ca de obicei, Despot de fiecare dată când e în Arad şi când o cântă, spune CUI i-a fost scrisă :)) şi de data asta l-a luat pe Fly pe scenă cu el
Un Despot cu spatele, alt Despot cu faţa :)))))))))
BeeBeeeeeeeee... uite o poză în care parcă îţi cânta doar ţie :P
Obişnuitul Fly în poze :))

Şi-apoi am continuat la Taboo... Cu Fly, Alin, Deni şi Bibe se luau interviuri lui Domnul Boric... CICĂ :))
eu mă pozam cu ochelarii lu' Marius :D
Alin cu Linda
Eh şi cam atât ... sper c-au ajuns pozele :)

Niciun comentariu: