joi, ianuarie 28, 2010

Poze Concert Trupa Veche la Oradea, Club Blue Monday

Trenurile Oradea - Arad... la care nu a fost nevoie să apelăm :))
Bee :-* cu aparatul copilăriei :))
eu cu aparatul nou a lu' Bee :D
Bee cu aparatul ei =))
Andreeeeeeeeeei
Andrei, Dan, eu şi Bee... arădeni la Oradea :)))
scena goală...
clubul şi publicul...
la înălţime :))
prima tură de cântat :)
Andrei cu şerveţele...
trupa veselă :)) Dan, Sebi, Mona şi eu
playlist-ul printre şerveţele :))
aaawwwwwww :-*
V.S.T.? :))))
eu cu tatuajul... Mona cu... :)))) ce vrea ea :D
smilling...
"Admiră-mi tatuajul!"
Mona & ...
Runda 2 a concertului :)
Mamaieeeeeeee
Să zboare şerveţeleleeeeeeeeee
Şi cam asta a fost în mare concertul de la Oradea... :-)

Un comentariu:

Raluca Teodorescu spunea...

Si pozele de la Bucuresti unde sunt? :P