joi, februarie 04, 2010

Trip to Bucureşti! :D

Am ajuns în Bucureşti... cam slăbită că nu mai mâncasem de vro 30 de ore, deci am avut parte de tot felul de peripeţii chiar de cum am ajuns. Am aşteptat-o pe scumpa mea Iuli la McDonalds, că nu eram în stare să circul singură, numa' bine am mai mâncat ceva, am mai zăcut puţin şi am băgat un Calciu în mine. Apoi am mers la concert la Trupa Veche, dar tot nu eram în stare să fac nişte poze, dar noroc cu Iuli că a făcut ea câteva... :)
Trupa Veche în concerteu cu scumpul meu prim tatuaj :D
o mireasă şi-a făcut şi ea apariţia la concert :)
eu şi Doru :-*
La Suburbia, după ce am mai stat puţin cu băieţii, am plecat cu Mohi, Lope şi Adi să cântăm undeva la karaoke :)) Mergând încolo, pe prima străduţă pe care am intrat am dat de Banderas... deci mic e şi Bucureştiul ăsta. Intru în club, mă întâlnesc cu Ioana :)) tipă cunoscută în Vama Veche, şi cu încă vro 3 persoane pe care le cunoşteam. Deci MICĂ lumea asta! E clar:)) Pozele exprimă mai multe, că mie mi-e foarte lene acum, la 6 dimineaţa să mai scriu :P
Eu şi Ioana
Mohi
Mona
eu şi Moni
Mojo Club - Karaoke :D
Mohi şi Elena
Elena, Tatiana şi Lope
Me and Mona :-*
Şi le-am cântat şi bucureştenilor Cher- If I could turn back time :D
PS: Mersi şi la Mihai pentru încurajările şi susţinerile din TIMP ce cântam :))
Mohi după ce a cântat şi el
şi-am ajuns apoi la Domnul meu din Nişte Domni şi Fiii :*
încercam să ne pozăm cu Jiji, care n-a vrut poză cu noi se pare :))
me & Doru
trupa veselă de sâmbătă seara :))
o convingea pe Mona să mai rămână :D
Jiji ne făcea grătar :D
Şi cam asta a fost prima seară... urmează seara de duminică, când după revenire, după somn, ne-am întors de unde plecasem :)) La Nişte Domni şi Fiii normal!
Domnul Gliga
Adăugaţi o imaginePoke :-) era şi el cu ochii pe noi
Roackerul ne arăta tatuajul lui... că tot vorbeam atunci de tatuaje
Ana şi Latze
cuplul care va face O nuntă şi la Vama Veche în Tequila Sunrise :D
şi noi doi:-*
Doru, Gliga şi moi
Zmeul :-)
cu Gliga la discuţii
expunere de halbe de-a lui Vlase :))
the thinker
discuţii serioase la ora aia :))
Roackerul a preluat comanda la aparat :))
apoi la plecarea unora :))
semnul J : Binenţeles că de la JiJi !!!!!!!!!
Jiji şi Gliga
Şi l-am prins şi pe Cornel, fostul coleguţ din Vamă, şi i-am făcut o vizită surpriză în The Jack!
domn barman! Please un rând de TEQUILAAAAAAAA
actualul lui coleg :)
Doru, Latze şi Ana
Şi mă rog, asta e cam ultima poză, că noaptea asta... sau dimineaţa asta nici nu ştiu cum să-i spun... ne-a terminat de tot. Am zăcut în pat toată ziua următoare ... şi apoi m-am întors la Arad.
Concluzia : To Be Continued! :D

Un comentariu:

iuliana spunea...

pai mai frumoasa frumoaselor...ca erai frumoasa si cand iti era rau...pozele sunt deja la blog :)

http://mulan112003-bloguverde2.blogspot.com/2010/02/de-dragul-manuelei-am-ajuns-si-la-un.html