luni, noiembrie 02, 2009

Joi 30 octombrie la Taboo Rock! Poze

Scuze că am întârziat atât de mult cu pozele, dar fiind foarte muuuulte, cu greu mi-am făcut şi puţin de timp şi chef să le postez! :D
Deci: Masterpiece feat Andy Ghost ( trupă tribut Metallica)
publicul
Spirty :D
Andy
the band
Hoit, Tuby ( GrimeGod) şi Florin Trifan
Sir Dragoş :D
Anamaria cocoţată pe sus să filmeze:D
Hoit
bereeeeeeeeee
Boric
Boric şi Rexi
Todor şi Hoit
rooooock
Şi prezentarea membrilor trupei...
Todor şi Vartan
Andy filmându-i pe NIMFONIA
eu şi Romy :D
eu cu Miru:D
cu Andy şi Nereea
eu, Andy şi Boric
eu cu Boric la dans :)) Andy fotograf
Andy & Rexi
Miru, Andy şi Rexi
Nimfonia ( trupă tribut Nirvana )
eu, pupată de Noemi şi Timi :D
Boric în faţa scenei :))
Liviu
Anamaria şi Andy
me and Szapy
cu Florin Trifan
Andy, Anamaria şi Piiit( cu 3 de -i) :D
Scultz cu Florin
me and Pisty - drums!
cu Levi
eu şi Zozo
cu Piiiiiiiiiit =))
şi o poză normală :))
eu şi Anamaria :-)
eu şi Liviu
eu şi familia Ghost :D
cu Nimrod
Boric cu familia Ghost:D
la plecare...
Miru şi Rexi
me & Schultzy :))
la Wings... din nou noapte luuuuuuuungă
Wings-ul ăsta ne termină psihic şi mai ales fizic :)))) dar ne refacem noi ... :)))
ah şi am sărit de la subiect: Concluzia e că am fost la un concert foarte tare, rock la maxim, am reîntâlnit prieteni pe care nu i-am mai văzut demult, şi am cunoscut oameni noi şi faini! :)

Niciun comentariu: