marți, septembrie 15, 2009

La Mulţi Ani, Mircea!

Toată lumea serioasă, pe la începutul serii...
eu şi nebuna de Ştefa... nu se putea să nu iasă chef fain dacă eram noi 2 acolo :))
Vodka mere poweeeeeeeer :))
Mirciulică a nostru
masa plină de invitaţi
eu şi Mircea
Mircea, eu şi Ştefa
Mircea şi Rodi
toată seară băieţii aveau treabă cu "scoica" de la gâtul meu ...
Ştefa şi Mircea
Eu şi Mircea pe la muzică
la masă :))
dans....
Mircea între Nadina şi soră-sa :)
gagici
dans din nou
gaşca băieţilor
trupa întreagă
rock
dans din nou
4 feţi frumoşi
Nadina cu prietenu-so
Eu şi Ştefa
şi am ajuns la Wiiiiiiiiiiiings
noi am făcut tot party-ul acolo!
să curgă şampaniaaaaaaa
pupici sărbătoritului
Şi a început baia de şampanie :))
Udă leoarcăăăăăăăă dar foarte biiiiine mă simţeam :))
toţi erau "şampanizaţi":))
Şi ni s-a alăturat şi barmanul, Laviniu :))
MMare chef dom'le! La anu' tre să-l facem şi mai tare... tre să fim şi mai nebuni, creativi, şi cu mai mult chef de distracţie... Şi încă o dată: La Mulţi Ani Mirceaaaaaaaaa! :)

Niciun comentariu: