luni, septembrie 14, 2009

Cea mai tare seară!!!!!!! şi dimineaţă :))

Eu şi Robiche... Entertainerii serii de promoţie TEQUILA :D
eu la dozatorul de bere
concert
:P
ce puşca lu' Robi :-j
Smoke on the water :D
Răzvanu' machiat
Bee
Doru
noi, la munci
Ede şi Doru
Nu mai pooooooooot :))))
Cuba Libreeeeeee
Bee & Doru
Patri
Patri, eu şi Bee
Reclamă la Cuba Libre :))
Cornel, Robiche şi eu
Robi pe puuuuuult
ce face Jagermeisterul din om :))
cântă domniţele :D
eu şi Bee :))
Doru şi Robiche
Doru
eu
sombrero :D
cu Bee again
dans cu Robiche
Bee la tobe
Piratu' şi Doru
eu pe pult :-j
Bee în hamac
şi-am pus mâna şi pe microfon dimineaţa :))
Patri şi Robi
eu la bar din nou
Bee şi Robi
şi l-am avut coleg de bar pe Doru :))cizma lu' Robiche :))eu şi Corneeeeeeelcu Doru după bar din nou :))
Cea mai mişto seară şi dimineaţă! Cred că pozele sunt destul de evidente! Fac echipă bună cu Robiche la bar :)))

Niciun comentariu: