luni, septembrie 14, 2009

Constanţa şi Mamaia TRIP

Prin Constanţa, când m-am plimbat vro 4 ore, am dat şi de lupoaica cu puii ei :)
Elena şi J.Lo în maşină, când mergeam spre La Cucaracha unde trebuia să cânte Phoenix şi noi să vindem tricouri :D
marfa noastră :D 45 de lei bucata. Vrea cineva? :D
Tatiana lejeră pe canapea :))
eu :))
Tatiana again
eu cu scena în spate
apoi la clubul moto Constanţa :D
Nicu ţinea un discurs motoriştilor :)
Mi-a plăcut enorm acest trip, mai ales pentru că mi-am dat seama că nu te poţi pronunţa despre o persoană, decât dacă începi să o cunoşti :)

Un comentariu:

jack spunea...

as dori sa fiu si eu la curent cu informatii despre Phoenix, mai ales in privinta concertelor. site-ul oficial nu poate fi accesat. te rog pe tine sa postezi cat mai multe stiri legate de ei. stii cumva alta sursa?

P.S. Da, as vrea eu un tricou! :)