vineri, iunie 05, 2009

Rock Fest 2009 - 24 mai - day 3

În ultima zi de Rock Fest, după atâta bere, nesomn, oboseala încerca să-şi spună cuvântul dar toţi adevăraţii rockeri i s-au împotrivit. Ba chiar azi, fiind ultima zi, fiecare trebuia să petreacă în aşa fel încât 2-3 zile să nu se mai ridice din pat ... adică de fapt aşa ceva mi s-a întâmplat mie... dar să vedem pozele :)
FebOsix
Boric şi Alex Revenco
Apoi binenţeles că a urmat tradiţionala şedinţă foto cu Dora, "fiică-mea adoptivă" cum îmi place mie s-o numesc eu :)
Trupa Aria
La masă, la bere cu băieţii... Un nou suport pentru bere: Cârja! :))
well... Robiche :D
Dorel cu Meda :)
Tzutzu & Amy
Bobo şi Carla
Gullaş ...
Mister Iuga!
Când au ajuns cei de la Altar... :)
Subscribe
Domnu' Rici dădea indicaţii :D
La Subscribe, normal că Fritz era în altă lume :)))
Tavi Iepan :)
Vlady şi Tzamtzău'
Mario şi un Trifan :D
Me and a part of Subscribe :D
ALTAAAAAAAAAR
Apoi au urcat pe scenă NARVAL!Andi dădea autografe la gagici ;;)
Damian
Timi cu Teo
eu şi Teo :)
Tavi filma...
la masă...
Boric şi Codrina
Alinutz şi Băciutz
eu şi cu celălalt vocal de la Subscribe :)
Băciutz
Pokolgep :)
cu o parte din TradeMark : Văru' Seba şi Alex :)
ca de obicei, nu se putea să nu fac poză şi cu Teo :)
a sweet kiss from a sweet puppy :X
Apoi party-ul a continuat la Taboo :D
Binenţeles cu cei de la Altar şi cei de la Loading Data ;)
Poza de la plecarea lor :))
şi au plecat şi francezii de la Loading Data apoi...
şi am mai rămas noi la discuţiile de după... :)
Aşteptăm ca la anul ce vine să fie şi mai ROCK festivalul :)

Un comentariu:

Unknown spunea...

Sa-mi trag una! Ce norocasa esti! Pacat ca la noi la Cluj nu este asa ceva!