luni, iunie 15, 2009

GATA SESIUNEA!

Oficial a început VARA şi pentru mine! A trecut şi sesiunea... greu a mai trecut... dar cu bine în final! Acum am atât de mult timp, încât nici nu ştiu ce să fac, cu ce să încep să mă mai destind, după atâtea nopţi nedormite, după atâta învăţat. Parcă nu-mi vine să cred că acum pot merge la plajă, pot citi ce carte vreau eu, pot să mă uit la filme, pot să ies în oraş fără să mă uit la ceas non-stop... LIBERTATE! Nu ştiu cu ce să încep... Momentan, am început vacanţa cu ceva somn... Am dormit vro 10 ore aproape încontinuu(ceea ce e foarte mult pentru mine) Însă mă simt refăcută cu somnul! Atât a fost de ajuns. Urmează acum să mă uit la un film bun, şi să citesc o carte bună. Mâine voi sta prima dată la soare anul acesta... Uf... am multe de făcut, şi totuşi puţin timp, până plec la mare... Deci, salut cu braţele deschise VACANŢA, care a început şi pentru mine. Acum, voi scrie şi notele mele din sesiunea asta, nu de alta, dar să nu le uit până la anul! :)) Nu mă laud cu ele, că nu am cu ce mă lăuda, sunt bucuroasă că nu am rămas cu restanţe oricum! :)
Lb Franceză - 10
Info - 9
Sport - 10
Administraţie publică - 10
Economie Politică - 10
Introducere în ştiinţe politice - 7
Istoria gândirii politice - 7
Instituţii şi politici europene - 5

Un comentariu:

iuliana spunea...

stii cum e ...sunt 100 de zile in vacanta de varaaaaaaaa