luni, iunie 22, 2009

Bal Rotary Club 2009!

Matei şi Ama la începutul serii, pe terasă la Coandi
Andrei şi Geany
rând pe rând ne-am tot înmulţit
Ama şi Alin la şah
Lari
Geany, Casandra, Alin şi o parte din Matei :))
Ama, eu şi France
înainte de chartarea noastră... şi predarea ştafetei de preşedinte al clubului Rotary Arad Cetate, de la Alexandra Braica la Gheorghe Furău
masa noastră
Matei înainte de piesa noastră
şi apoi toată lumea la dans... Dani cu France
surpriza pentru Alexandra
din nou dans...
eu şi Matei

mâncare...
pauză de discuţii
trenuleţul...
sala noastră
"Suntem de la ţară şi ne plance aşa! :D"
La Mulţi Ani, Ama! 20 de ani!
şi dans din nou...
Şi ne-am simţit tare bine cu toţii, unii chiar am mai continuat petrecerea după ce am plecat de la Coandi... normal că la Taboo la Terasă! :D

Un comentariu:

iuliana spunea...

mai manu ce sexy si frumoasa esti :)