sâmbătă, martie 14, 2009

Vineri, 13 martie 2009!

mi-a plăcut peisajul care l-am avut când am ieşit din Taboo, şi trebuia capturat :D
la Flex, prima persoană care mi-a ieşit în cale a fost Nici, pe care n-am mai văzut-o de cel puţin un an... chiar mi-era dor de ea :)
publicul era în extaz pe acordurile cântate de The Juniors... din nou au făcut băieţii ăştia furori pe la noi :))
Bogdan şi Boric
eu şi Boric
cu Giu la ţigară
Claudiu :)
The Juniors on the stageeeee!
făcând pe serioşii :)) Cătă şi Bogdan
s-a făcut şi un trenuleţ :D
şi m-am întors la Taboo... Am pozat câteva cupluri...
apoi ne-am pozat şi noi... aici cu Găbiţă
Giu şi Gaby
ne-au făcut o vizită şi 2 Juniors :) şi au făcut ceva năzbâtii :))
discuţii...
mă dureau picioarele şi Bogdan cum nu avea ce face, se apucase de poze... la Gaby îi mergea tare bine :)) Dani, poţi fi gelos pe el că tu nu ai rămas :-j
Seduction look la cerinţa lu' Bogdi :))
zboară baniiiiiii :))
Vodkă
Giu şi Bogdi
cică să facem şi noi o poză serioasă... nu mă aşteptam să bage Bogdi o faţă serioasă, dar a reuşit :))
Mitză şi Giu
------ Made by Bogdan --------
UTAAAAAAAAA :D
şi-a ajuns pe la ore mici şi Mamuuuuuuuut
apoi am fost solicitată la poze şi de tipii care sunt nelipsiţi de la noi în fiecare săptămână
şi am dansat şi cu Robiche, care nu putea să nu-şi arate admiraţia pentru "mărgeluţele" mele :))
Domnul Flavyo şi Gaby
şi ultima poză a serii, eu cu Gaby înainte să plece...
o Vineri 13 în care ne-am simţit toţi foarte bine dispuşi şi cu zâmbetul pe buze! :)

Niciun comentariu: