joi, martie 12, 2009

Leapşa : despre Literatură


Am primit leapşa de la Cris, o tipă pe care am cunoscut-o prin intermediul blogurilor! :)
Ia să răspundem la nişte întrebări deci!

1.Care este cea mai bună carte citită de tine? Cu siguranţă deocamdată rămâne : Agonie şi Extaz de Irvin Stone :)
2. Ai făcut cadou cărţi? Da! :) La anumite persoane... şi am şi primit cadou cărţi :))
3. Care este viitorul literaturii? Hmm... nu pot să-mi dau eu cu părerea la această întrebare...
4. În ce limbi ai citit cărţi? Limba Română, Limba Engleză, Limba Franceză.
5. Ce cărţi “celebre” nu ţi-au plăcut? Păi... nu-mi vine nimic în minte acum...
6. Ce ţară a produs cea mai bună literatură? Ah... România! :D
7. Iei notiţe din cărţile pe care le citeşti? DA! Categoric DA! Am deja vreo 3 caiete de notiţe din cărţi pe care le-am citit... de obicei când citesc o carte subliniez cu creionul în ea fragmente care îmi plac, şi după ce termin cartea copiez în caietele mele :)
8. Cam câte cărţi ai citit până acum? Ca să fiu foarte sinceră, din exact 104 de cărţi am luat notiţe în caietele mele. Dar mai sunt şi cărţi din care nu am luat chiar deloc... deci să zicem către 200.
9. Cu ce cărţi ai dormit în braţe de plictiseală? Hmm...posibil să mi se fi întâmplat şi asta... dar chiar nu mai ţin minte titlul...
10. Care este cea mai scumpă carte pe care ai cumpărat-o? O carte nu contează cât costă dacă merită toţi banii!
11. Care este cel mai tare final al unei cărţi citită de tine? Cred că finalul din Nefertiti de Anca Balaci.
12. Care este cea mai influentă carte citită de tine? Adică care m-a influenţat pe mine cel mai mult? hmmm... cred că aş spune Întrebătorul din Agora de Emil Şimandan.
13. Care scriitor te-a influenţat cel mai mult? Anne Rice categoric! :D
14. Cât de repede citeşti o carte? Depinde de cât de mult mă prinde acea carte... dacă e foarte captivantă, chiar dacă are vro 500 de pagini, în câteva ore o citesc... încontinuu, fără să fac nimic altceva!
15. Poate literatura sa schimbe lumea? Eu sunt de părere că doar OMUL poate schimba lumea... literatura poate fi însă un mijloc, alături de multe altele, utilizate de către oameni...
16. Ce înseamnă cărţile pentru tine? O evadare din lumea actuală, documentare, relaxare, detaşare... O colivie de aur cu uşa deschisă! :)
Leapşa o dau mai departe la : Bianca şi Bridge (dacă aveţi timp şi chef!)

Niciun comentariu: