marți, martie 10, 2009

Locatarii - versuri :))



M-am distrat copios într-o noapte când ascultam CD-ul cu Locatarii - Nu te supăra, frate! ... deşi îl mai ascultasem de vreo 10 ori înainte, la ultima piesă, mereu când era gata instrumentaţia, dădeam CD-ul de la început... ei de data asta am uitat, că aveam ceva treabă, şi iniţial m-am speriat când am auzit o voce, după o pauză de vro 30 de secunde după ce se termină ultima piesă, Adio. Apoi am încercat să-mi dau seama ce spunea acea voce, şi am început să râd. După ce am dat repeat la partea finală de vro 20 de ori şi râdeam cu lacrimi, am reuşit să copiez pe o foaie acele versuri. Sper că le-am scris cât de cât bine... :))Fiţi atenţi :


"Din truţul ce iţea prin luturează,
A ţipilat un truţ.
Ce-i drept cam bumburlac
Dar zdrumbala ghioala încă trează,
Se-acropoli pe-aproape în cordac.
Piţipindreala ta cu burteşleagă
Ghiomorgul tău cu zdrălăciţă
Mi-a burluşit frocolojina
Cu piţ şi cu burliţă!"

9 comentarii:

Vilhelm man spunea...

Iti doresc o primavara frumoasa!

LaMargineaNoptii spunea...

frocolojina e de baza...!

ManueLLa spunea...

Mulţumesc Valy :)

ManueLLa spunea...

LaMargineaNopţii : Ţi-au plăcut versurile? :)))

Anonim spunea...

Cei drept ..... Eu sînt de vinâ pentru frocolojinâ ..... Dar îmi pare bine câ în sfîrsit cineva a gâsit chestia cu .... trestia :-)

Adrian .....

ManueLLa spunea...

Foarte tare Adrian! :))

Adrian Popescu spunea...

No hai atunci sâ fac si un pic de reclamâ ... dacâ nu te superi ...frate :-)

REMIX 211 – 7 iunie 2009, ora 17.00, TVR CULTURAL: concert de lansare LOCATARII – “Nu te supara, frate” la Silver Church din Bucuresti

Si dacâ tot "conversâm" , spune-mi ce impresie ai de CD ,în general ....sau de show-ul de la Arad :-)

Numai bine ...cu stimâ

Adrian

ManueLLa spunea...

Nu mă supăr, Adrian! :)
O să mă uit şi eu la Tv dacă nu o să uit şi am ceva timp!

CD-ul mi-a plăcut în mare. Ba chiar am şi nişte piese preferate.:) După ce l-am ascultat prima dată, ştiind că băieţii vor cânta la noi la club, eram curioasă dacă vor suna piesele la fel ca şi pe CD. :D Şi s-au descurcat tare bine şi Live!

Nu ştiu de care dintre cele 2 show-uri de la Arad vorbeşti... Am fost doar la primul, acum la RockFest nu am ajuns din păcate în a 2-a seară :)

Anonim spunea...

Ahhh.....Concertul de la Taboo a fost numai asa de încâlzire, am fost si eu ascuns acolo printre ei ;-) Dar la Rock pe Mures s-a cîntat mai bine decît pe CD ...Normal asi zice , fiincâ am cîntat cu ei Alina si Razia :-))

Numai bine, take care

Adrian