luni, ianuarie 05, 2009

seară de sâmbătă.......

pseara a început la club Taboo... deci acasă la mine :))
cu gunoaia şi coapta mea :)
ca de obicei, Geamăna asta e răsfăţată :P
Malvi şi Ama :)
eu cu gunoaia mea, Ama :*
Johnny printre noiiiiiiiiiiii... şi Bogdan cu ţigara ;))
Bobo
eu cu coapta mea Malvi :*
masa SIX-ului :)
Bogdan :))
şi de la Taboo, am ajuns la majoratul lu' roackerul de la Steli din clasă, Dinu... dacă nu venea Oviche pe la Taboo după mine, nu aveam ce căuta pe acolo :))
dansând cu Iuli :))
Ovi al nostru a băut ceva mai mult........
între doi :))))
e foarte bineeeeeeeeeee :))
ce face alcoolul din unii... sau alţii sunt aşa din naştere :D
Steli cu colegii ei
eu şi roackerii :D
şi seara am încheiat-o la Flex cu Flavius :)
O seară frumoasă în care ne-am simţit toţi foaaaaaarte bine! :)

Niciun comentariu: