vineri, ianuarie 02, 2009

Happy New Year! :D

Cu câteva ore înainte de încheierea anului 2008 am ajuns la Nerv, unde m-am întâlnit cu Sergiu, Tavi şi Timi, Bee, Angi, Andi... şi mulţi alţii :))) ne-am şi pozat... iată ce-a ieşit :)
Opera lu' Sergiu... salam de biscuiţi :D
eu cu pălăria lu' Bee :D
eu şi Be3 :*
pozată de Bee :)
burtica lu' Meda... :)
domnu' Peter, Atty şi tati :D
cu Băciutz
Băciutz între 2 fraţi :)) Trifanii rul!
---- Taboo People ---- :))
eu cu Dia :*
Bee şi Dora
eu cu Dora :X
Bee cu Zoli
Eu cu Zoli :))
noi 3 :X :*
poze şi cu Cristi ;))
şi apoi şi cu Adi :)
Cargo în concert :)
şi l-am prins şi pe Mircea Baniciu înainte să urce pe scenă :X I love him!
Domn' Primar înainte de a urca pe scenă, înainte cu câteva secunde de ora 00.00
artificii, discursuri, şampanie ......... scena plină
eu şi colegul :)) Vasile Zărăndan
cu Adina :)
artificii :X
cu Bee după ora 12 :))
eu şi dna Ela Falcă :)
cu Dl Seculici
cu Dl Schill
eu şi fam Bognar
cu Domnu' Ovi Balint
confetti spre public :)
şi toţi artiştii pe scenă : Pacifica, Cargo şi Mircea Baniciu
apoi am mers iar la Nerv... mi-am refăcut forţele după frigul de afară, şi-am vorbit multe cu constănţenii... poză cu Andi :)
i-am şi convins să vină cu mine la Mobilux unde s-au pus pe jucat biliard :)
poză cu Jokeeeeeeeeer ;))
Alin şi Bibe :D
eu cu Alin
se putea să nu facă Fly o altă moacă după anul nou? :))
eu şi Măcă =))
eu şi Călin :)))))))))))
new outfit :))
şi-am plecat apoi şi de la Mobilux, am ajuns la Taboo să fac şi acolo ceva poze şi să salut lumea :)! Poză cu Gabi
eu şi Bibe
cu Bianca :D
mereu cu ochii pe noi! :))
Flyyyyyyyyy din nou :))
cu Cătă
eu şi Miru
Fly savura foarte tare ceva prăjitură :)))))))))
şi am plecat apoi şi la Flex normal... acolo ni s-a şi încheiat petrecerea :)) a 2-a zi la amiază :))
Eu şi Silvana
cu Marius :D
Lorant şi Gabi
cică poză eu cu Gabi :))
eu şi Sandu :)
cu George :)))
şi cu Atty :)
Şi-am avut un revelion pe drumuri :)) multe popasuri... cu multă muzică, dar sunt bucuroasă că m-am întâlnit în noaptea asta cu o groază de prieteni, nu puteam să-i aduc pe toţi într-o singură încăpere, şi de aia am fost eu nevoită să mă plimb... a fost însă plăcut! :) La Mulţi Ani 2009! :*

Niciun comentariu: