joi, ianuarie 15, 2009

hmm... life...


Sunt în Timişoara, al 2-lea oraş al meu mai nou... Am luat azi un 10 la Colocviu la Franceză, deci pot spune ca am început sesiunea cu bine. Sper să şi termin la fel! :) Însă, sper să fie adevărată zicala:"Problemele care apar în viaţa ta, şi greutăţile, sunt menite să te întărească!" Mi-am dat seama momentam că criza asta financiară începe să afecteze din ce în ce mai multă lume... Toţi am început să ne plângem că nu mai avem bani... Nici un preţ nu scade, ba chiar unele mai cresc dar de unde atâţia bani? Telefoane, mâncare, cheltuieli, CHIRIE... E greu în momentele astea să supravieţuieşti ca student... Chirie am scris cu majuscule pentru că e cea mai importantă... un acoperiş deasupra capului e necesar, dar proprietarii apartementelor sunt incredibili! Cer nişte chirii cât China de mari de la studenţi care nu au loc de muncă, de unde să aibe atunci bani? De la părinţi ar fi răspunsul... din păcate însă nu toţi părinţii îşi permit să dea atâţia bani pe chirii... înţeleg că Timişoara este un centru universitar, şi un oraş scump... dar nici chiar în halul ăsta... dacă euro tot creşte, nu ar fi normal să scadă şi chiriile din moment ce şi preţurile la apartamente, la maşini şi alte chestii scad... Dar aşa-i românul! El să o ducă bine, şi familia, de restul nu-l interesează! Dureros... Şi acum, pe lângă faptul că suntem în plină sesiune, tre să ne mutăm... încă o chestie nasoală pe cap... abia aştept să treacă momentele astea, să pot să zâmbesc când îmi amintesc prin ce am trecut! Optimismul din mine îşi spune cuvântul din nou! :)

2 comentarii:

Raluca Teodorescu spunea...

Timisoara e scumpa???? :)) Vino in Bucuresti! Bucurestiul e pe locul 5 in topul celor mai scumpe capitale. Iar chiriile cresc nu neaparat pt ca a crescut euro, ci pt ca din cauza crizei, in domeniul imobiliar nu se mai vinde.

Anonim spunea...

"înţeleg că Timişoara este un centru universitar, şi un oraş scump..."
draga mea ai noroc ca te afli in timisoara,ai imopresia ca e scump acum la inceput,sti tu situatie financiar,servici etc.
Cum zice Karelia,vino in bucuresti,eu in prezent acolo locuiesc,desi in vara ma mut in timisoara :D ,oricum ideea este ca Timisoara din pct de vedere financiar e foarte ieftina si gasesti tone de job-uri in schimb in Bucuresti ..pai e terci din orice punct de vedere,aa ca te relansezi acolo e alta treaba ..