duminică, decembrie 06, 2009

Concert Mircea Baniciu şi Pacifica la Bierhaus

Am avut un weekend special. Vineri seară am avut un bal. Am reuşit să fug de acolo, să scap mai repede, să pierd distracţia de final doar pentru a-l revedea. Îmi era un dor nespus să-l aud cântând, acea voce caldă... cu al lui zâmbet şugubăţ, acelaşi tip simplu şi jovial, mereu bine-dispus şi pus pe şotii :
Mircea Baniciu ( geamănul meu ) :-)
Vineri seară n-am prins decât câteva piese, importante totuşi... mai ales ultima... :-) oricum bine că am ajuns!
Dar sâmbătă, soarta a ţinut cu mine, n-a trebuit să merg la lucru, şi am participat la întregul concert. Ne-am încărcat de energie pozitivă întreaga sală. Genial ca de obicei...

"Dacă ai ghici..."
am avut încă 2 seri în care am adormit cu zâmbetul pe buze.
..

masa noastră... PS: ms Bee pentru poze :P
eu cu aparatul în mână... zâmbet de Cinderella :-j
pozele mele

Niciun comentariu: