marți, aprilie 21, 2009

Remember Constru' Party la Flex :))

Plecând spre lucru vineri 17 aprilie, am auzit ceva gălăgie când treceam prin faţa Flex-ului şi am intrat să văd despre ce e vorba... se repeta. Şi-am făcut câteva poze.
Dia la tobe :D
un motor în faţă ...
Am ajuns şi la Taboo, şi-am avut ceva şedinţă. Fiind răcită, am zis că trebuie să mă vitaminizez, şi-am luat o lămâie :)) Ama încerca să mă pozeze strâmbându-mă ...
se muncea serios la şedinţă... se râdea şi se făceau poze :D
Seara, Flex-ul plin de lume...
Începea "concertul"... n-am putut rămâne, decât la prima trupă. Alin chitară, Diana tobe, Tzutzu bas şi Vodkă voce.
Bibi vopsită :D
M-am întors la Taboo... Bogdan ne făcea poze mie şi la Boric :))
A venit în vizită şi Călin pe la noi...
Şedinţă foto la Călin :))
Eu şi Bogdan
Boric
2 Bogdani :))
Şi pe la 4 dimineaţa, am închis Taboo-ul şi ne-am dus la Flex, unde încă se cânta. Jamm Session! Tzutzu la tobe :))
Teo Boar - chitară :))
Alin şi Vodkă - voce :))
Bogdan se spărgea şi el de râs :D
A revenit printre noi şi Johnny :))
Alţi clienţi fideli de pe la noi :D "Băieţii care vin la bere", cum îmi place mie să le spun :)
Apoi locul la tobe i-a fost cedat lui Boric :D
Bogdan şi "bericica" lui :))
Dani şi cei 2 Trifani, sărbătoriţii serii! La Mulţi Ani! :D
Apoi s-a pus lumea pe dans... Boric şi Silvana
Eu şi Alin :))
Teo ne cânta ...
şi apoi am dansat şi cu Boric, pe piesa care i-am cerut-o eu la Teo : Wonderfull tonight!
A fost o seară nebună... care nu se va uita prea curând... şi iar am plecat din birt când era lumină afară :))

Niciun comentariu: