duminică, aprilie 05, 2009

Poze Concert Cargo la Flex - Arad

Când am ieşit din Taboo să merg spre Flex, iată ce poze a trebuit să fac :D
concertul abia începuse :)
Poză cu Teo, că tot stabilisem noi că n-am mai făcut demult poză :))
publicul... Gaby, prezentă peste tot :D

Cargo în concert :)
Logic că a fost prezent şi domnul Gim :)
Gaby
eu între Anca şi Bia
Dan la barul mic :))
Bogdan cu Calu'
eu şi Calu'... la fel de pervers ca întotdeauna :))
cu mama lu' Sergiu :D
me and Timi
poze cu afişul :))
hai să-l punem şi înapoi de unde l-am luat :D
Timi şi Dragoş
me
Rici :))
And The Legend is back! :D
Un concert mult mai reuşit decât cel din Timişoara! Un public care nu se mai sătura de Cargo şi după concert au început să cânte toată sala aproape de voi... Chiar nu mai am ce să mai spun... mi s-a părut absolut extraordinară seara...
PS: Pozele sunt doar din prima repriză a concertului, că mi s-au terminat apoi bateriile :))

2 comentarii:

Anonim spunea...

Parerea mea ca si trupa cargo e cam terminata exact ca beteriile tale :)) Aprope de voi=Chempes
bye

Anonim spunea...

Super pozele pacat ca nu am reusit sa ajung si eu.