duminică, decembrie 14, 2008

Ţapinarii la Flex!

cel mai mare fan Ţapinarii... FEMEIA IDEALĂĂĂĂĂĂĂĂĂ! ... Iza :)
eu, înainte de concert, pozată de Bee...
Patri Popi :)
cu vecinu' Bebitzu ;)
Tzapinariiiiii
Iza şi Tzapinarii
eu şi Tzapinarii :)
şi a fost şi ziua lu' Sorin!!!!!!! La mulţi ani încă o dată! Ai avut o petrecere luuuuuungă şi faină :D
Sorin şi Ema :)
eu şi sărbătoritul
GIM
una bucată Atti :D
:)))))))))))
eu cu Roxi :*
de la Flex am dat o tură până la Taboo... m-am întâlnit şi cu Alin :D
apoi back to Flex :)) Sorin cu Toniche
un Claudiu şi 2 Sorini :D
Daniiiiiiii
eu cu Beniche :D
eu şi Nereea
Beny şi Sorin
din nou :)) Sorin şi Beni
eu cu pălăria de tequila :)))))))))
periculos Van Damme de Arad :D
între doi nu te plouă... îţi pierzi pălăria =))
eu şi Beni din nou :)))
atâta a circulat pălăria aia....... :)))
Morena de su corazon.......... :D
Zorro Feminin :D
mnoa... poze şi iar poze.......
cum era Beni? HAI SĂ MAI BEM! :))))
o seară de distracţie cum n-am mai avut demult... :)

2 comentarii:

Anonim spunea...

era 12 dec
:)):)):))

ManueLLa spunea...

data de sus e data când am postat eu pozele:P
deci tot ce e posibil. nu mai ştiu :))