miercuri, octombrie 07, 2009

La Mulţi Ani, Ştefaaaaaa!

eu şi fiică-mea a 3-a sau a 4-a :-J Patri :*
eu şi sărbătorita ŞTEFAAAAAAAA! Luda me' :*
Mircea pupat de noi două :))
eu cu coleguţa Laura şi Dean :D
mai mulţi adunaţi la poză :))
Ştefa, Laura , Eu
=))))))))) şi nu e fake!
Ştefa între doi :))
Ştefa pozând artistic :D
2 Manu :D
Mircea, Manu, Manu :))
Mircea, Manu, Ştefa, Manu :D
eu cu Mircea şi Ştefa:D
cu bucureşteanul de 3 ani arădean :D
noi şi Laviniu
Ştefaaaaaaaaa
Partyyyyyy la Wings
Sus pe meseeeeeeee
eu şi Marius
cu Mircea dansând...
noi prieteni şi chiar noi rude descoperite :))
mereu ne contrazicem... eu şi Mircea
dance baby dance! :D
alooooooo =))
şi-a ajuns şi Anka :D
Mircea & Manu
hai să mai fumăm şi o ţigară...
şi să mâncăm şi o portocală :)))
Deci aşa un party............ curând n-or mai fi! Asta e clar! ......

Un comentariu:

reggie2009 spunea...

AI,AI,....."DAZLANTUIREA FIARELOR".... :))):P