miercuri, iulie 29, 2009

20 de ani! :)


Vine ziua mea! :D YEEEEE! Fac 20 de ani şi nu-mi vine să cred! Unde s-au dus anii ăştia? Schimb prefixul, multe alte chestii se schimbă în viaţa mea... Cheful va ţine 3 zile şi vă invit pe cât mai mulţi dacă se poate să faceţi cumva să ajungeţi în Vama Veche! Aşa că oficial, pe 30 iulie, după ora 00.00 începe marele chef! Cu festivalul de Folk lângă noi, berea va curge numai bine! Pe 31 seara reluăm cheful, iar pe 1 august îl vom încheia... Sper că geamănul meu puţin mai mare va avea timp de o bere după concert! :) Ne vedem acolo! Cine nu poate ajunge, pierde un chef pe cinste dar se va delecta din poze! :P 

5 comentarii:

Lucian Vâlsan spunea...

La multi ani !

ManueLLa spunea...

Mersi frumos! :)

Raluca Teodorescu spunea...

La multi ani!

Raluca Teodorescu spunea...

La multi ani! Ai schimbat al 2 lea prefix in viata, primul pe care l-am constientizat toti :)). Sunt cei mai frumosi ani. Bucura-te de ei maxim ;) pt ca nu se mai intorc :)

ManueLLa spunea...

mersi! ai dreptate! o sa incerc sa profit de varsta care o am, sa fac toate nebuniile posibile, ca la sfarsit sa nu suspin ca nu am facut ceva! :)