duminică, octombrie 19, 2008

Festivalul de Jazz la Taboo!

Şi-am început să lucrez la Taboo... primele 2 zile de lucru, nu am avut aparatul la mine, dar ultima zi, era imposibil să nu-l iau, având în vedere că ştiam pe cine urma să revăd :)
Aici m-am pozat cu colega de lucru Ralu, venise în vizită, ea n-o fo de lucru azi :) în timpul concertului... lumea stătea pe unde apuca :)
Şi-am auzit în sfârşit cum sună Farfarello!!!! :) Îi ador!
sala plină... :)
şi apoi s-a făcut un Jam Session, Farfarello şi Geta Burlacu
Mani, strângând-o în braţe pe Geta Burlacu
Ioji foarte încântat :)
eu şi Farfarello :X:X:X
Anela şi Mani :)
şi-apoi am mers în Flex, am mai stat la discuţii cu Mani şi Ioji, nişte oameni deosebiţi, speciali :)
şi apoi cu actoru' meu preferat, Stanciu :D

O seară absolut deosebită! :)

Un comentariu:

I am.... spunea...

uuu the chick on the first photo is cute! although she has a mustache ... ehh no problems i guess i do too! :))